-
Owocowe LOTTO toczy się dla TYMBARKu
dodany: 2010-09-21 przez: Marek Pisarik
Inspiracją dla mechanizmu promocji stała się niesłabnąca od lat popularność najsłynniejszej polskiej loterii - kultowego „totolotka”. W „Owocowym Lotto” zamiast szczęśliwych liczb, gracze mogli wytypować ulubione owoce.
czytaj cały artykuł
-
Zimny Żywiec i Pizza Hut - krzyżówka doskonała.
dodany: 2010-05-02 przez: Marek Pisarik
Jak skrzyżować promocję dwóch znanych brandów segmentu HoReCa? Bardzo prosto. Muszą do siebie pasować. Czy wyobrażacie sobie wino po pizzy? Raczej nie. Co innego piwo. No jasne!
czytaj cały artykuł
-
Platforma internetowa dla ORLEN Oil
dodany: 2010-03-30 przez: Magdalena Pawlik
Grand Prix Africa to nowy program lojalnościowy dla wybranych dystrybutorów produktów Orlen Oil. Przygotowaliśmy specjalistyczną platformę internetową oraz prosty, czytelny i funkcjonalny layout strony www.
czytaj cały artykuł
-
Biura przyjazne naturze warto promować.
dodany: 2010-03-19 przez: Marek Pisarik
Grupa BUMA rozpoczęła budowę GREEN OFFICE - kompleksu biurowego, któremu przyświeca idea, aby stworzyć przestrzeń przyjazną nie tylko człowiekowi, ale również naturze. Ekologiczne wartości przedsięwzięcia podkreśla claim „Biura przyjazne naturze”.
czytaj cały artykuł
-
Zdobywca Żywca
dodany: 2010-02-04 przez: Marek Pisarik
Promocja „Zdobywca Żywca” to jedno z największych wyzwań logistycznych, z którymi przyszło nam się zmierzyć. W ciągu dwóch miesięcy akcji, „mania zbierania” promocyjnych kontretykiet piwa marki Żywiec ogarnęła ponad dwieście tysięcy konsumentów.
czytaj cały artykuł
-
Rekordowy nakład POSm dla URSA.
dodany: 2009-12-27 przez: Magdalena Pawlik
Łączny nakład standów, banerów, broszur, planerów i ulotek przekroczył 80 tysięcy sztuk, z czego 1500 egzemplarzy stanowiły wielkoformatowe reklamy oraz specjalistyczne ekspozytory, których dystrybucja wymagała sprawnie zaplanowanego procesu logistycznego.
czytaj cały artykuł
-
Operacja Skorpion
dodany: 2009-10-04 przez: Marek Pisarik
Szpiegowska fabuła programu motywacyjnego przeplatająca świat wirtualny ze światem rzeczywistym. A wszystko w imię Najwyższej Sprzedaży.
czytaj cały artykuł
-
Szlachetna biel, czarny charakter - który jest bliższy Twojej naturze?
dodany: 2009-09-08 przez: Marek Pisarik
Jak zwrócidć uwagę klientów na najnowszy model aparatu telefonicznego nowej generacji z wbudowaną kamerą video? A przy okazji wypromować ideę tworzenia i przesyłania multimediów za pomocą telefonu?
czytaj cały artykuł
-
Podróż SX - mentalna
dodany: 2008-10-10 przez: Marek Pisarik
CASE STUDY. Na potrzeby promocji nowego telefonu zaadaptowaliśmy klimatyczne, industrialne wnętrza zabytkowej fabryki na Woli. Multimedialny spektakl z pogranicza fikcji i rzeczywistości przeniósł uczestników w lata 30-te
czytaj cały artykuł
-
Jak zmierzyć styl. SIEMENS.
dodany: 2007-05-13 przez: Marek Pisarik
Ogólnopolską kampania promocyjna telefonu Siemens S65, pod hasłem „Jak zmierzyć styl”.
czytaj cały artykuł