-
MOTIVE wprowadza MEGAstore.pl
dodany: 2011-04-23 przez: Marek Pisarik
26 kwietnia ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamowej Megastore.pl. Komunikacja bazuje na bogatej ofercie sklepu, który w internetowej sprzedaży oferuje ponad 67 000 produktów dla domu.
czytaj cały artykuł
-
Nowe programy partnerskie. Made by MOTIVE
dodany: 2011-04-13 przez: Magdalena Pawlik
Prowadzimy dwa nowe programy partnerskie. URSA Partner Club dla URSA Uralita Polska oraz Platinum Rally Club dla ORLEN Oil. Oba będą budować lojalność i motywować sprzedawców i współpracowników firm w segmencie B2B.
czytaj cały artykuł
-
MOTIVE promuje nowe krakowskie inwestycje
dodany: 2011-03-09 przez: Katarzyna Pisarik
Rua Bonita, to nowa inwestycja na krakowskim Śródmieściu renomowanego portugalskiego dewelopera GERIUM. GRUPA BUMA z kolei jest wykonawca dwóch nowych inwestycji - ekskluzywnych apartamentów ”Szeroka 32” na krakowskim Kazimierzu oraz Osiedla Familijnego na Prądniku Czerwonym w Krakowie.
czytaj cały artykuł
-
Sensacyjny kalendarz ORLEN Oil
dodany: 2010-12-28 przez: Marek Pisarik
Piękne kobiety, wspaniałe samochody, filmowe inspiracje - tak w skrócie można podsumować najnowszą realizację naszej agencji dla koncernu ORLEN Oil. Ferrari, BMW i Mini w malowniczych plenerach Pustyni Błędowskiej i Bulwarów Wiślanych oraz krakowskiego salonu „EUROMARKET”.
czytaj cały artykuł
-
Owocowe LOTTO toczy się dla TYMBARKu
dodany: 2010-09-21 przez: Marek Pisarik
Inspiracją dla mechanizmu promocji stała się niesłabnąca od lat popularność najsłynniejszej polskiej loterii - kultowego „totolotka”. W „Owocowym Lotto” zamiast szczęśliwych liczb, gracze mogli wytypować ulubione owoce.
czytaj cały artykuł
-
Platforma internetowa dla ORLEN Oil
dodany: 2010-03-30 przez: Magdalena Pawlik
Grand Prix Africa to nowy program lojalnościowy dla wybranych dystrybutorów produktów Orlen Oil. Przygotowaliśmy specjalistyczną platformę internetową oraz prosty, czytelny i funkcjonalny layout strony www.
czytaj cały artykuł
-
Biura przyjazne naturze warto promować.
dodany: 2010-03-19 przez: Marek Pisarik
Grupa BUMA rozpoczęła budowę GREEN OFFICE - kompleksu biurowego, któremu przyświeca idea, aby stworzyć przestrzeń przyjazną nie tylko człowiekowi, ale również naturze. Ekologiczne wartości przedsięwzięcia podkreśla claim „Biura przyjazne naturze”.
czytaj cały artykuł
-
Rekordowy nakład POSm dla URSA.
dodany: 2009-12-27 przez: Magdalena Pawlik
Łączny nakład standów, banerów, broszur, planerów i ulotek przekroczył 80 tysięcy sztuk, z czego 1500 egzemplarzy stanowiły wielkoformatowe reklamy oraz specjalistyczne ekspozytory, których dystrybucja wymagała sprawnie zaplanowanego procesu logistycznego.
czytaj cały artykuł
-
Jak zmierzyć styl. SIEMENS.
dodany: 2007-05-13 przez: Marek Pisarik
Ogólnopolską kampania promocyjna telefonu Siemens S65, pod hasłem „Jak zmierzyć styl”.
czytaj cały artykuł