-
Promocja na wagę Zdrowia czyli Royal Canin w trosce o naszych pupili.
dodany: 2012-05-23 przez: Marek Pisarik
Studium przypadku loterii łączącej dwie grupy odbiorców, lekarzy weterynarii - występujących jako ambasadorzy marki oraz Klientów końcowych, czyli właścicieli naszych czworonożnych przyjaciół. Jak postępować etycznie, jednocześnie promując nasze produkty?
czytaj cały artykuł
-
Owocowe LOTTO!
dodany: 2010-12-30 przez: Marek Pisarik
Jak przygotować akcję promującą soki i napoje. Zobacz efekt naszej pracy, czyli loterię pod hasłem „Owocowe Lotto” dla marki Tymbark, która objęła swoim zasięgiem wszystkie sklepy sieci Tesco.
czytaj cały artykuł
-
Your Effective Sale czyli LG yes.
dodany: 2010-12-01 przez: Marek Pisarik
Program motywacyjny nagrodzony na międzynarodowym spotkaniu zarządu LG Electronics w Paryżu. Mechanizm, który w sprawny i ciekawy sposób informował o produktach firmy, zaktywizował sprzedawców oraz udostępnił im nowatorskie narzędzia, wspomagające efektywność sprzedaży.
czytaj cały artykuł
-
Zimny Żywiec i Pizza Hut - krzyżówka doskonała.
dodany: 2010-05-02 przez: Marek Pisarik
Jak skrzyżować promocję dwóch znanych brandów segmentu HoReCa? Bardzo prosto. Muszą do siebie pasować. Czy wyobrażacie sobie wino po pizzy? Raczej nie. Co innego piwo. No jasne!
czytaj cały artykuł
-
Zdobywca Żywca
dodany: 2010-02-04 przez: Marek Pisarik
Promocja „Zdobywca Żywca” to jedno z największych wyzwań logistycznych, z którymi przyszło nam się zmierzyć. W ciągu dwóch miesięcy akcji, „mania zbierania” promocyjnych kontretykiet piwa marki Żywiec ogarnęła ponad dwieście tysięcy konsumentów.
czytaj cały artykuł
-
Operacja Skorpion
dodany: 2009-10-04 przez: Marek Pisarik
Szpiegowska fabuła programu motywacyjnego przeplatająca świat wirtualny ze światem rzeczywistym. A wszystko w imię Najwyższej Sprzedaży.
czytaj cały artykuł
-
Szlachetna biel, czarny charakter - który jest bliższy Twojej naturze?
dodany: 2009-09-08 przez: Marek Pisarik
Jak zwrócidć uwagę klientów na najnowszy model aparatu telefonicznego nowej generacji z wbudowaną kamerą video? A przy okazji wypromować ideę tworzenia i przesyłania multimediów za pomocą telefonu?
czytaj cały artykuł
-
Podróż SX - mentalna
dodany: 2008-10-10 przez: Marek Pisarik
CASE STUDY. Na potrzeby promocji nowego telefonu zaadaptowaliśmy klimatyczne, industrialne wnętrza zabytkowej fabryki na Woli. Multimedialny spektakl z pogranicza fikcji i rzeczywistości przeniósł uczestników w lata 30-te
czytaj cały artykuł